۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۱, سه‌شنبه

پست اول

بالاخره بعد از مدتی دودلی، تصمیم گرفتم یه وبلاگ درست کنم. گرچه تو یاهو360 یه بلاگ دارم ولی خوب، استقلال و امکانات و رسمیت چنین وبلاگ هایی بیشتره.
با ایجاد این بلاگ، یه جورایی فعالیتم تو 360 کمتر می شه. در پست های اول، چند تا از مطالبی رو که تو 360 نوشتم رو می ذارم. (به ترتیب زمان، پست های قدیمی تر رو اول می ذارم) و بعد شروع می کنم به نوشتن پست های جدید.توضیح این مسائل شاید زیاد مهم نباشه؛ فقط می خوام برای کسایی که بلاگ 360 من رو خوندن بگم که در واقع اون رو به این جا انتقال دادم و همین جا هم ادامه ش می دم.

اما چند نکته هست که به نظرم گفتنش مهمه؛
اول اینکه تمام مطالبی که نوشته می شه، نوشته های خودمه و اگر از کس دیگه ای بود حتما ذکر می کنم.
من در برابر این نوشته ها هیچ مسئولیتی ندارم. صرفا افکار منه. گاهی پیش اومده رفتار من رو با توجه به نوشته هام زیر سوال بردن. می خوام بگم اگر چیزی می نویسم به این معنی نیست که همه باید به این مسائل اعتقاد داشته باشن یا همه باید طبق گفته ی من عمل کنن. صرفا مشغولیت های ذهنی منه و شاید خود من هم آرزوم باشه اون طور رفتار کنم اما عملم چیز دیگه ایی باشه. برای مثال، ممکنه بگم "ما نباید به کسی بگیم عجیب چون ممکنه این خود ما باشیم که غیر عادی فکر می کنیم"(صرفا مثاله) اما خودم بارها و بارها به خیلی ها بگم عجیب.
از طرفی واقعا دلم می خواد نظرهای مخالف رو بدونم. پذیرای هرگونه نظر دوستانه ای هستم. دلم می خواد بدونم تا چه حد درست یا اشتباه فکر می کنم. بنابراین در انتقاد کردن و نظردادن دریغ نفرمایید.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

kheili khube,enghad enteghad paziri.