۱۳۸۷ خرداد ۲, پنجشنبه

Entry for July 29, 2007



اعصابم خورده،ناراحتم. دیگه از ایرانی بودن خودم بدم اومده. تو رو خدا یکی بیاد بگه من دارم اشتباه می کنم...2روز پیش تو موبایل یکی از دوستام چیزی دیدم که حسابی من رو به هم ریخته. 1 دختری رو انداخته بودن رو زمین و 1 عده مرد وحشی نا مرد و بی غیرت داشتن به وحشیانه ترین شکل ممکن زیر لگدهای خودشون لهش می کردن.تمام صورت دختره پر خون بود, یکی از این آشغالا میاد دامنش رو می کنه,تمام پای دختر بیچاره جای کبودی های دلخراشی بود. آخرش 1 بلوک سیمانی بزرگ رو میارن و با شدت می کوبن تو سرش و برای اطمینان که حتما" مرده 2بار این کارو می کنن...به من گفتن این اتفاق تو کردستان ایران افتاده و قضیه اینه که یه دختر و پسری از دو قبیله ی مختلف عاشق هم می شن و با هم فرار می کنن و ازدواج می کنن.قبیله بهشون می گه بر گردین کاریتون نداریم,اما وقتی بر می گردن,نا مردای بی غیرت خدا نشناس این بلا رو سرشون میارن .پسره رو نشون نداد ولی به احتمال زیاد قاتلای وحشی اون رو هم کشتن
حالا به نظرتون ایرانی بودن افتخار داره؟وقتی یه عده وحشی نامرد بی غیرت که ادعای مرد بودن و غیرتشون گوش فلک رو کر کرده به جون یه دختر نحیف بی دفاع میوفتن وبقیه فقط نگاه می کنن و با موبایلشون فیلم می گیرن...ومن ایرانی این ور کشور با دیدن این فیلم فقط متاثر میشم و گریه می کنم. ما حتی نمی دونیم باید به کی اعتراض کنیم. یعنی دولتمندای ما نمی دونن که ای جور جنایت ها تو غرب کشور با فرهنگ! و صلح طلبمون! داره اتفاق میوفته؟به خدا منم عاشق ایرانم.همیشه به ایرانی بودنم افتخار کردم و فکر می کنم باید ایران رو طوری بسازیم که این فقط گذشته ی ایران نباشه که قابل افتخارباشه بلکه بتونیم به الآن خودمون هم افتخار کنیم اما...آخه این جوری؟آثار باستانی وفرهنگیمون رو که افراد داخلی دارن از بین می برن,دانشمندا و هنرمندامون هم که کشورای دیگه دارن می زنن به نام خودشون,تاریخمون رو هم که همون فیلم سازای خارجی تحریف می کنن ,همون خارجی ها تو نقشه هاشون اسم خلیج فارس رو عوض کردن و در برابر همه ی اینا ما ساکت نشستیم و می ذاریم بحث داغ کشورمون بشه انرژی هسته ای و بنزین و فوتبال و اونا راحت کارشون رو بکنن.فرهنگ و غیرت ملتمون هم به جایی رسیده که یه عده این طور راحت جنایت کنن و بقیمون فقط نگاه کنیم. به نظرتون بازم باید به خودمون افتخار کنیم؟بازم فکر می کنین من حق ندارم که از ایرانی بودن خودم بدم بیاد؟از این همه بی غیرتی و بی تفاوتی در برابر ظلم نباید بدم بیاد؟

۲ نظر:

ناشناس گفت...

kordestane iran aslan khodeshoono irani nemidoonan.ama too shahraye ounvar chenin chizayi hast.man khodammaam didam.

ناشناس گفت...

kordestane iran aslan khodeshoono irani nemidoonan.ama too shahraye ounvar chenin chizayi hast.man khodammaam didam.